VEELGESTELDE VRAGEN

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 3,95. Verzendingen boven de € 35,- worden gratis verzonden. Voor overige landen kun je bij verzenden kijken. De verzendkosten verschijnen ook automatisch bij het totaal in de winkelwagen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden, over het algemeen worden bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur besteld en betaald zijn, dezelfde dag verzonden. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL, deze levert in principe de volgende werkdag af. Heb je je bestelling een week na het ontvangen van je verzendbevestiging nog niet ontvangen neem dan contact op.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, Creditcard, PayPal, Bancontact, AfterPay of vooraf overmaken. Voor vooraf overmaken geldt dat de order pas verzonden wordt, wanneer het bedrag is ontvangen. Voor betalen met AfterPay wordt € 0,95 in rekening gebracht.

Kan ik achteraf betalen?
Met AfterPay kun je je bestelling achteraf betalen. Je ontvangt binnen een paar dagen een betaaloverzicht van AfterPay. Na het ontvangen van deze mail heb je 14 dagen om te betalen, dit kan simpel met de betaallink in de mail van AfterPay. Voor betalen met AfterPay wordt € 0,95 in rekening gebracht.

Hoe kan ik iets retourneren?
Helaas kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent met een bestelling, uiteraard kun je dan een product binnen 14 dagen retour sturen. Bij retour vind je een uitgebreide uitleg over de retour procedure.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Helaas gebeurt soms dat bestellingen beschadigd aankomen. Uiteraard kunnen deze items kosteloos geretourneerd worden. Neem contact op met info@hofjevankieka.nl, liefst met foto van de beschadiging erbij.

Ik krijg een melding over een maximaal aantal op voorraad, wat nu?
Wanneer je de melding krijgt ‘Je order bevat op dit moment het maximale aantal wat van dit artikel op voorraad is.’ Betekent dit dat er op dit moment niet meer voorraad is van dit specifieke product. In de winkelwagen wordt automatisch het maximaal te bestellen aantal aangegeven. Wil je weten wanneer het product weer op voorraad is, neem dan contact op.

Kan ik mijn bestelling als cadeau naar iemand anders laten versturen?
Dit kan zeker! Vul bij afleveradres het adres van de ontvanger in. En geef bij ‘Eventuele opmerking’ in het bestelproces aan dat het om een cadeau gaat. Laat ook een eventuele boodschap voor de begunstigde achter, dan zorg ik dat de bestelling feestelijk verpakt en met een leuk kaartje verzonden wordt.

Ik heb zelf een (web)shop, kan ik producten inkopen voor wederverkoop?
De producten van Hofje van Kieka eigen label zijn beschikbaar voor wholesale, bekijk de voorwaarden hier.

Ik ben een B2B klant en wil graag grotere aantallen inkopen, kan dat?
Indien je van een bepaald product grotere aantallen wil afnemen. Kan er uiteraard gekeken worden naar een voordelige prijs, neem hiervoor contact op met info@hofjevankieka.nl en laat me weten welke product je zou afnemen en om welke aantallen het gaat.

Worden er producten zelf gemaakt/ontworpen?
Alle woonkettingen en kaarthangers worden met de hand gemaakt. Daarom is het ook mogelijk om op maat gemaakte woonslingers of kralenhangers te laten maken, neem hiervoor contact op. Daarnaast zijn ook een aantal houten woonitems van andere merken met de hand gemaakt.
Het grootste deel van de kaarten en posters is van eigen ontwerp. Deze herken je aan de eigen merknaam in de omschrijving.

Hoe kan ik mijn kaarsen het best branden?
Bekijk hier de brandinstructies van de kaarsen.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Indien mogelijk verstuur ik de bestellingen als brievenbuspakje, dit is in het grotendeel van de bestellingen het geval. Mocht dit niet gaan, dan wordt je bestelling als pakketpost verzonden. Bekijk de track&trace link in je verzendbevestiging, op de site van PostNL wordt aangegeven de bestelling wel of niet door de brievenbus past.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Het kan weleens gebeuren dat het niet helemaal gaat zoals gepland. Uiteraard hoor ik dit graag, zodat ik een oplossing kan bieden. Stuur je klachten naar info@hofjevankieka.nl.

© 2014 - 2018 Hofje van Kieka | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel